2024-07-23

Dėl valstybės tarnautojo pažymėjimų keitimo

Asmens dokumentų išrašymo centras prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – ADIC) informuoja, kad nuo š. m. liepos 23 d. valstybės tarnautojo pažymėjimai ir valstybės tarnautojo pažymėjimo blanko pagrindu išduotos kvalifikuoto elektroninio parašo kūrimo priemonės (toliau – pažymėjimai), išduotos iki š. m. gegužės 31 d., nuo š. m. liepos 23 d. nebepalaiko kvalifikuoto elektroninio parašo funkcionalumo ir neturi galimybės tokį parašą sugeneruoti, o juose įrašytų kvalifikuoto elektroninio parašo sertifikatų galiojimas atšauktas.
Laikotarpiu nuo 2024 m. birželio 1 d. iki 2024 m. liepos 22 d. išrašyti 12 601 pažymėjimai.

vtp.png

ADIC dėkoja personalo valdymo padaliniams už proaktyvų bendradarbiavimą su ADIC. Pagal prašymų pakeisti Valstybės tarnautojų pažymėjimų skaičių matome, kad didžioji dalis Valstybės tarnautojų pažymėjimų buvo pakeisti nelaukiant paskutinės termino dienos.
Vistik, jeigu dėl atostogų laikotarpio asmenys ar personalo valdymo tarnybos praleido šį terminą ir yra poreikis pakeisti Valstybės tarnautojo pažymėjimą dėl kvalifikuoto elektroninio parašo funkcionalumo užtikrinimo – tokį prašymą galima teikti bet kuriuo metu ir jis bus išrašytas nemokamai.

ADIC pažymi, kad pažymėjimai išrašomi per 1 darbo dieną ir nedelsiant išsiunčiami į Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos teritorinius padalinius.
Pažymėjimų keitimas papildomų valstybės biudžeto lėšų nepareikalaus.
Visais klausimais dėl kvalifikuoto elektroninio parašo sertifikatų prašome kreiptis į ADIC Sertifikatų skyrių telefonu (0 5) 271 6062 arba bendruoju elektroninio paštu adresu  [email protected].