Nuo balandžio 5 d. Migracijos departamentas, bendradarbiaudamas su Asmens dokumentų išrašymo centru prie VRM, užsieniečiams pristato papildomas dokumentų atsiėmimo paslaugas.
Dabar užsienio valstybės pilietis leidimą gyventi Lietuvoje, ES piliečio teisės gyventi Lietuvoje pažymėjimą ar ES piliečio šeimos nario leidimo gyventi šalyje kortelę galės atsiimti kitame Migracijos departamento skyriuje, nei buvo pateiktas prašymas. Iki šiol tokie dokumentai užsieniečiams būdavo išduodami tik tame skyriuje, kuriame asmuo pateikdavo prašymą išduoti ar pakeisti minėtą leidimą.
Savo pageidavimą dokumentą atsiimti kitame skyriuje užsienietis galės pareikšti pildydamas prašymą išduoti dokumentą arba jį pateikdamas Migracijos departamento klientų aptarnavimo padalinyje.
Antroji naujovė – leidimų laikinai gyventi pristatymas per kurjerį. Tokia mokama paslauga iki šiol buvo teikiama tik Lietuvos piliečiams, panorusiems tokiu būdu gauti jiems pagamintus pasus arba asmens tapatybės korteles.
„Pradėję teikti kurjerio paslaugą Lietuvos piliečiams, iš klientų susilaukėme teigiamų atsiliepimų ir prašymų tokią paslaugą pritaikyti ir užsieniečiams išduodamiems dokumentams. Šiandien džiaugiamės galėdami pranešti, jog išpildėme tokį klientų pageidavimą“ – sako Evelina Gudzinskaitė, Migracijos departamento direktorė.
Užsieniečiai nuo šiol taip pat galės pasirinkti kurjerio paslaugą ir leidimus laikinai gyventi gauti pageidaujamu adresu. Pristatymo kaina išlieka tokia pati, kaip ir pristatant pasus ar asmens tapatybės korteles – 9,99 EUR.
Praėjusiais metais įvairių užsienio valstybių piliečiams buvo išduota daugiau kaip 117 tūkst. leidimų laikinai gyventi Lietuvoje, o daugiau kaip 16 tūkst. tokių dokumentų buvo pakeista.