Pranešimas dėl elektroninio parašo sertifikatų atnaujinimo

Data

2021 07 15

Įvertinimas
3
2021-07-15_IMG_0001.jpg

Asmens dokumentų išrašymo centras prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – ADIC) prašo atkreipti dėmesį į valstybės tarnautojų ir elektroniniam naudojimui skirtuose pažymėjimuose sertifikatų galiojimo terminą.

Esant poreikiui atnaujinti elektroninio parašo sertifikatus, prašome artimiausiu metu pažymėjimus pristatyti ar atsiųsti paštu į ADIC adresu Žirmūnų g. 1D, Vilniuje LT-09239.

Siūlome atnaujinti sertifikatus tik tiems darbuotojams, kurie naudojasi sertifikuotu elektroniniu parašu.

Kadangi 2018 m. lapkričio, gruodžio mėnesiais buvo išrašytas didelis skaičius pažymėjimų, todėl, dėl numatomo didelio poreikio atnaujinti elektroninio parašo sertifikatus, galimas sertifikatų atnaujinimo vėlavimas.

Elektroninio parašo sertifikatų galiojimo terminas yra treji metai. Pažymėjimų, kurie buvo išrašyti 2018 m. pabaigoje sertifikatų galiojimo terminas baigsis 2021 m., todėl siūlome atnaujinti elektroninio parašo sertifikatus kuo anksčiau, nelaukiant 2021 m. pabaigos.

Kontaktinis asmuo Evaldas Lukošiūnas, tel. 8 5 271 8010; el. p. evaldas.lukosiunas@adic.gov.lt